1. هزینه ارسال (رفت و برگشت) به گارانتی مجموعه ما به عهده مشتری می باشد.
2.از شما خواهشمندیم در هنگام ارسال و بسته بندی بصورت عالی و دقیق انجام بگیرد (روش های ارسال تیپاکس و پست قبول دار می باشند)
3.اگر قطعه ایی در دستگاه خراب شده باشد یا اسیب دیده باشد هزینه تعمیر آن به عهده مشتری می باشد.
4.گارانتی به منزله تعویض دستگاه نیست.
5.حتما باید برگه گارانتی و برچسب های گارانتی رو دستگاه باشد،در صورتی که برچسب های روی دستگاه مخدوش،تعویض،جا به جایی صورت گرفته باشد از گارانتی خارج می شود و هیچ عذر و بهانه ایی را بی شک قبول دار نخواهیم بود.
به خانواده لاکچری لپ تاپ بپیوندید و از جدیدترین و به روز
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.