1.آیا امکان ویرایش مشخصات،آدرس و شماره تلفن بعد از خرید امکان پذیر است؟
2.چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتور های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
3. آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
4.به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم می رسد ؟
5.چه نوع لپتاپی برای من مناسب است؟
6.گارانتی و خدمات پس از فروش یا گارانتی چگونه است؟
7.آیا خرید لپ تاپ استوک اروپایی یا اپن باکس مطمئن است؟
8.چگونه از تخفیفها و پیشنهادات ویژه مطلع شوم؟
9.آیا باید لپتاپ آکبند بخرم یا استوک اروپایی یا اپن باکس؟
10.چقدر حافظه RAM برای کارهای روزمره کافی است؟
11.آیا باید به نوع پردازنده توجه کنم؟
12.کدام برندها را توصیه میکنید؟
13. آیا باتری لپتاپها قابل تعویض هستند؟
14.چگونه میتوانم از گارانتی لپتاپ آکبند و یا مهلت تست فروشگاه استفاده کنم؟
15.آیا میتوانم لپتاپ یا محصول خریداری شده را پس از خرید بازگردانم؟