خیر،برای کالاهای استوک تحت هیچ عنوان مرجوعی بخاطر ظاهر وجود ندارد به دلیل این که قبل از خرید کالای استوک عکس از زوایای مختلف کالا برای مشتری ارسال می شود و پس از تایید مشتری ارسال میشود،گرچه اگر دستگاه خط و خش یا ضرب خوردگی داشته باشد حتما قبل از خرید به مشتری اعلام میشود و از قیمت دستگاه کسر میشود.
دستگاه های اپن باکس نیاز به ارسال تصویر ندارند و همگی آکبند و نو هستند و در وضعیت نمایشگاهی قرار دارند،بدون کوچکترین عیب و ایراد،کاملا مشابه آکبند هستند.
نکته(1):در تمامی روش های ارسال بسته بندی ضد ضربه و محکم دولایه با نایلون حبابی برای داخل دستگاه انجام خواهد شد.
2.دستگاه در چه مواقعی،امکان بازگشت و تعویض دارند؟
کالا در صورتی بازگشت می شود که کالا مشکل سخت افزاری،یا ایراد خاصی داشته باشد و هزینه ارسال با مشتری و هزینه ارسال مجدد با فروشگاه،توجه داشته باشید که تمامی کالاهای ما بدون هیچ ایرادی هستند و درصورت هرگونه مشکل تیم فنی ما به مشتری قبل از خرید اعلام می کنند و پس از تایید کالا ارسال میگردد. نکته(2) : اگر کالا مشکل سخت افزاری داشته باشد و برطرف نشود کالا برای مشتری عوض می شود پس در این صورت بازگشت وجه نداریم و در خرید خود دقت بفرمایید.
3.اگر کالا در هنگام ارسال ضربه وارد شود،به عهده چه کسی است؟
در روش های ارسال با پست تیپاکس و چاپار تمام کالای خریداری شده شما به اندازه ارزش آن بیمه جبران خسارت خواهد شد. جبران خسارت ناشی از آسیب دیدگی و ضرب خوردگی بر عهده شرکت های حمل و نقل می باشد و فروشگاه هیچ گونه تعهدی ندارد و پس از زمان تحویل بسته در حضور مامور یا دفتر نمایندگی بسته خود را باز نمایید و سالم تحویل بگیرید.
4.مرجوعی بابت باتری دستگاه وجود دارد؟
باتری لپ تاپ های استوک فقط تا یک ساعت ضمانت می شود به دلیل این که باتری کالای مصرفی هست مرجوعی بابت باتری نداریم. ولی در دستگاهی مانند سرفیس ، مک بوک تعویض وجود دارد ( کمتر از 3 ساعت) توجه داشته باشید که باتری فقط در مواقع وب گردی ، فیلم دیدن ، مقاله نوشتن و...کارهای نستبا سبک تضمین میگردد در غیر این صورت هیچگونه تضمینی بابت کارهای سنگین وجود نخواهد داشت.
باتری در لپ تاپ های اپن باکس چون نمایشگاهی و با کارکرد صفر می باشند باتری آنها در وضعیت سلامت کامل می باشند و مرجوعی به هیچ عنوان برای لپ تاپ های اپن باکس وجود ندارد.
شرط شروع مهلت تست و گارانتی:
1.لطفا پس از دریافت بسته خود،از جعبه گشایی و آنباکس محصول کلیپ کوتاه تهیه و تلگرام یا واتساپ ارسال نمایید،ارسال ویدئو به منزله دریافت کالا و سلامت محصول بوده،مدرکی تصویری جهت اثبات در صورت اشتباهات داخل بسته،به همین منظور تیم لاکچری لپ تاپ مهلت تست و گارانتی را منوط به ارسال ویدئو از طرف خریداران محترم دانسته.(ویدئو شما بازه شروع گارانتی و مهلت تست خواهد بود)(زمان: 24 ساعت زمان پس از تحویل) شرایط ابطال گارانتی به شرح زیر می باشد:
2.تا پایان 7 روز مهلت تست و گارانتی برچسب های دستگاه را مخدوش یا جدا نفرمایید(بدون شک هیچ عذر و بهانه ای قبول دار نخواهد بود) موارد ابطال: 3.صدمات فیزیکی و سوختگی (لوازم همراه یا خود دستگاه) و استفاده غیر استاندارد 4.دستکاری یا باز کردن دستگاه 5.سوختگی در اثر نوسانات برق 6.صدمات همچون شکستگی LCD و ثاب پشت آن یا اثرات هر گونه ضربه بر روی کالا مربوطه که هنگام انتقال توسط پست ،پیک شرکت های حمل و نقل و... پدید آید دستگاه را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت. 7.ابطال مهلت تست و گارانتی در صورت استفاده جهت ماینینگ یا کار کشیدن سنگین از دستگاه 8.ایرادات ناشی از ضربه خوردگی و مایعات به داخل دستگاه،را از شرایط مهلت تست خارج خواهد ساخت.
!نکته(4)بسیار پر اهمیت!
نکته(3): تمامی کالاها هفت روز مهلت تست و یک ماه گارانتی رایگان دارند و بعد از این مدت سایت هیچگونه مشکلی را قبول دار نمی باشد.
در هیچ گونه حالتی مبلغ کالا عودت و بازگشت داده نمی شود مگر اینکه کالا مد نظر موجود یا مشابه آن وجود نداشته باشد.لطفا در خرید خود دقت بفرمایید.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.